5 Aralık 2010 Pazar

Gelin Şalı Örneği Yapılışı


99-2-150x150
çiçeği yapmaya 10 zincir cekerek baslıyoruz. 6 yapraklı bır çiçek olusturuyoruz (tıpkı katmerli çiçek yapımındaki oldugu gıbı )arka tarafına 6 adet zincir cekiyoruz yaprakların bıtım noktalarına batıyoruz.oluşturduğumuz bu zincirlerin üzerine resminide çektim çiçeğimizi olusturan büyük yaprakları yapılıyor.. 20 zincir çekip tığ üstü alarak zincir aralarına batalım 20 zincir uzunluğuna getirelim aynı ıslemi 5 defa daha yapıp tekrar 20 zincir cekerek batalım. resim daha ıyı anlatacaktır.elimden geldigince acıklamaya calıstım. örülü yok su an elimde tekrar örünce yapıp aşamalarını ekleyeceğim. üstünün zincir kısmı sablonda kı gibi..
sal-ö-5
sal-ö-1
sal -ö
sal-ö-3
Bu şalın dikdörtgen olan örneğini daha önce yayınlamıştım.Şimdi çiçeğin anlatımını görünce bir daha paylaşmak istedim.Dilerseniz onada bir göz atın ki fikriniz olsun.Sanırsam fantazi şallar başlığı altında olacak.Anlatanın dillerine ellerine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder